10 november Slotconcert Salland

Het was afgelopen vrijdagavond een fantastische muzikale afsluiting van een feestelijk jubileumjaar, het slotconcert van Muziekvereniging Salland in Lierderderholthuis.

In een volle kerk genoot het publiek van een gevarieerd optreden van de fanfare en de drumband, waar uiteraard het speciaal voor de jubilerende vereniging geschreven muziekstuk ‘Tijl’s Travels’ nogmaals mocht klinken. De grandioze afsluiting was het bekende ‘Live of the Heart of Europe’ , een mooi samenspel van het gehele orkest!